top of page

Kognitivni izazovi školske djece


U svim područjima života djeca se suočavaju s izazovom da se adekvatno nose u različitim situacijama.

Izvršne funkcije pomažu djetetu da se uspješno snalazi u tim situacijama, pomažu im da se koncentriraju na ono što je važno, da ignoriraju nebitno, da se smire i drže vlastite emocije pod kontrolom (Evers & Walk, 2013.).



Rezultati istraživanja s djecom (7 do 13 godina) potvrđuju da kognitivne vježbe povećavaju brzinu reakcije i doprinose boljim kognitivnim rezultatima: radna memorija, inhibicija/kontrola impulsa, kognitivna fleksibilnost, pažnja te djeluju opuštajuće kod djece s poremećajem pažnje. 

 ADHD osobe mogu imati koristi od vježbi inhibicije, selektivne i fokusirane pažnje, kognitivne fleksibilnosti, radne memorije i opuštanja. Trajanje vježbi može se prilagoditi, a intenzitet/zahtjevnost se automatski prilagođava mogućnostima korisnika. 

 

 


Kognitivni izazovi školske djece opis projekta 092023
.pdf
Download PDF • 5.65MB

 

 

18 views0 comments

ความคิดเห็น


bottom of page